20110921

ANHELO / VERLANGEN


In het kader van het festival De Rode Loper presenteert Dimension4 Theatre de flamenco-theaterperformance:

ANHELO / VERLANGEN
 Flamenco-Performance_Open dag_Muiderpoorttheater_sept11.jpg

                                                                                            
Datum 25 september
Aanvang: 15.00 uur (zaal open vanaf 14.30)
Toegang: gratis
Reserveren: niet mogelijk
Lokatie: Het Muiderpoorttheater
                      Tweede van Swindenstraat 26
          1093 VS Amsterdam

Informatie: 020 – 692 5421
www.muiderpoorttheater.nl
                                                                          

ANHELO/ VERLANGEN 

Ik honger naar je mond, je stem, je haren
En vasten en stom loop ik door de straten,
Het brood voedt me niet, de ochtend ontwricht me,
Ik zoek je voetgeklater in de dagen.

(fragment Pablo Neruda)

In deze flamenco-theaterperformance speelt de flamencodanseres Irene de Bruin met de poëzie van flamenco en van het geschreven woord. Rauwe ritmes, snerpende snaren en een lekkende jurk voeren de toon.

Irene de Bruin heeft getraind bij verschillende flamencodansers in Sevilla, Spanje. Nog steeds keert zij  ieder jaar terug om zich ‘te laven aan de bron’. De wisselwerking van flamenco, theater en innerlijke beleving is als een rode draad verweven in haar voorstellingen.


Concept en flamencodans: Irene de Bruin
Tekst: PC Hoofd
Fotograaf: Rodolfo Vejar
Voor meer informatie, kijk op www.dimension4theatre.com

 
Dimension4 Theatre
Dimension4 Theatre Artistic Directors Irene de Bruin Alejandra Nettel 
www.dimension4theatre.com
AGENDA CULTURAL. CíRCULO D.M.